نفس مامان و بابا

سورپرایز

1393/4/25 9:05
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق عمه

اینو میدونی نفس عمه جونی......

حالا بریم سر وقت سورپرایز

دیروز خونه عزیز جون اینها زنگ زدم که باباجون گوشی گرفت و گفت که عزیزجون به همراه مامانی رفتن بیرون....

دوباره من بعد افطار براش زنگ زدم........به عزیزجون گفتم مادرشوهر و عروس کجا بودین رفته بودین بازار چی خریدین............که یه دفعه دیدم عزیزجون میگه رفتیم و برا پسرت رفیق آوردیم...

اولش من اصلا متوجه نشدم..............

بله........بله

مامانی نازت رفته بود سونو قرار نبود که این هفته بره و من با این مدل گفتن عزیز جون کلی سورپرایز شدم

عشق عمه بالاخره جنسیت مشخص شد و شما شدی پسملی عمه.....

تو سونو گفته که شما تا الان 15 هفته و پنج روزته که البته با امروز میشه شش روز..

وزنت هم 150 گرم بودی......

خلاصش که شدی رفییق امیررضای عمه.............

ایشالله صحیح و سالم باشی و صحیح و سالم به دنیا بیای و صالح بزرگ شی

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (4)

نظرات (1)

نرگس
26 تیر 93 19:27
نازی به امید خدا فرشته کوچولو صحیح و سالم فرشته زمینی بشه عمه خانونم
مامان محمد صدرا
پاسخ
ایشالله.....ممنون که بهمون سر زدی