نفس مامان و بابا

سیسمونی محمد صدرا جووووووووون

1393/8/25 22:09
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرییییییییییییییییی

امروز ۹۳/۸/۲۰ من و باباجون همراه پدر جون و مادر جون و آقاجون و عزیز جون و عمه جون زینب و امیر رضا و خاله جون رفتیم تهران برای خرید سیسمونی برای گل پسرمون(دستشون درد نکنه)

عشق مامانی برات کلی لباس و اسباب بازی و وسیله خریدیم

تخت و کمد لباستم خریدیم که خیلی خوشگله

کی میای که این لباس ها رو بپوشی دلبری کنی

دوست دااااااارم عشق بابا و مامان

محمد صدرا جوووووووووووووووووووون

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان امیررضا
29 آبان 93 11:41
سلام وااااااااااااااای که جغله عمه کی می خواد بیاد و اون لباس های ناز رو بپوشه....دست مادر جون و پدرجونش درد نکنه..ایشالله سالم باشن و سایشون روی سر خانواده دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم عشق عمه
مامان محمد صدرا
پاسخ
دست شما و امیررضا جون هم درد نکنه که ما رو همراهی کردین منم دوست دارم عمه جون
عمه جون صغری
29 آبان 93 12:10
سلام مبارک مبارکه ان شاء ا... سلامتی بپوشی عمه جون ان شاء ا... لباس دانشگاه و دامادی رو بگیرن . دوست دارم دلم برات تنگ شده زود تر بیا برا امدنت دارم روز شماری می کنم که ببینمت
مامان محمد صدرا
پاسخ
ممنونم عمه جون منم دوست دارم عمه جون